مدیریت کسب و کار
با گوشهامون بفروشیم
چطور با گوشهامون بفروشیم؟ بله درست خوندید. شنیدن درست صحبتهای مشتری یکی از مهارتهایی هست که در افزایش فروش ما تاثیر داره.
وقتی مشتری وارد مغازه میشه به جای اینکه مدام او رو به خرید کردن ترغیب کنین و با او صحبت کنین فقط به حرفای او گوش بدین.
مادامی که شما نیازها و خواستههای مشتری رو با محصول و خدمت مناسب تامین نکنین و مشتری فرصتی برای ابراز نیازهای خود پیدا نکنه، صدای جیرینگ پول رو نخواهید شنید.
زمانی مشتری برای خرید دست به جیب میشه که احساس کند او رو درک میکنین.
گاهی به جای حرف زدن زیاد، گوشهاتون رو به کار بندازین تا بتونین به کلام و نیاز مشتری گوش کنین.
کلید اقناع و اثرگذاری مشتری نه حرف زدن بلکه، گوش کردن هست؛ یعنی باید با گوشهاتون بفروشین نه با دهانتون!!!