اخبار صنفی

شماره سی و چهارم نشریه دید برتر در سراسر کشور توزیع شد

نشریه تخصصی دید برتر شماره 34،خرداد و تیر 1400 منتشر شد

خدا را شاکریم که با تلاش همکارانمان در نشریه دید برتر شماره 34 این مجله نیز منتشر شد و به دست شما رسید. این شماره نیز حاوی مطالب خاص آموزشی پیرامون سلامت چشم و عینک است. آقای رضا احمدی چوبدار، کارشناس ارشد اپتومتری به معرفی سیستم فری فرم تراش عدسی عینک  پرداخته است.

اپتومتریست مهدی همت‌افزا نیز درباره‌ی رتینوپاتی دیابتی که بیماری شایع مبتلایان دیابت است برایمان نکات مهمی را بیان کرده است.

انتخاب قاب عینک برای نمره‌ی بالا نیز همیشه با چالش همراه بوده و در این شماره به این موضوع بیشتر اشاره کردیم.

در بخش آموزش گام به گام عینک‌سازی اپتومتریست حسین خلج به مروری در مبحث ابزارشناسی پرداخته است.

برای علاقه‌ مندان دکوراسیون نیز مقاله ای داریم که حاوی نکاتی مهم در طراحی آرایه‌گری مغازه‌ی عینک‌فروشی است.

همه‌ی ما می‌دانیم که سیگار برای سلامتی آسیب‌زاست. در مقاله‌ای به 8 آسیب مهم چشمی که در کمین افراد سیگاری اشار کرده ایم.

در بخش پرطرفدار مهربانو نیز به گفت‌و‌گو با خانم فاطمه حیدری کارشناس فروش عدسی عینک نشستیم که خواندن آن خالی از لطف نیست.

در بخش مدیریت کسب و کار نیز دو مقاله داریم. در مقاله اول به بیان نکات کلیدی در گفت‌و‌گو با مشتری پرداختیم و در مقاله دوم نیز اپتومتریست حسین خلج مروری بر انتخاب قاب مناسب برای عدسی‌های دوکانونه‌ی کودکان داشته است.

در بخش حقوقی اقتصادی آقای علی مولایی، مدرس و مشاور مالیاتی نکاتی را در زمینه‌ی قوانین پایانه‌های فروشگاهی و سامانه‌ی مؤدیان بیان کرده است.

اما در بخش سبک زندگی شماره 34 مجله دید برتر، در  مقاله‌ی راز جاودانگی بخشی کوتاه از زندگی‌نامه دکتر مسیح دانشوری گرداوری شده است.  در مقاله‌ی "تلویزیون یا جعبه‌ی جادو"  آقای  مهدی برات‌زاده، مدرس دوره‌های سبک زندگی برایمان از آثار نامطلوب تلویزیون بر زندگی امروزی گفته است.

در بخش تهران از گذشته تا امروز نیز سفری می‌کنیم به گذشته‌های دور و پای خاطرات آقای سید حسین کثیریها می‌نشینیم.

در بخش معرفی کتاب نیز دو کتاب را معرفی کردیم.  کتاب‌های "همگام با کودکان دارای آسیب بینایی و خانواده آنان" تالیف حمداله خواجه‌حسینی و "مدیران بزرگ به دنیا نمی‌آیند ساخته می‌شوند" نوشته جولی ژو ترجمه حمید زعیمی که خواندن آن را به دوستان عزیز توصیه می‌کنیم.

اخبار مرتبط

نظر خود را ثبت نماييد

متن نظر*




کد بالا را وارد کنید

إغلاق