اخبار صنفی

شماره سی و یکم نشریه دید برتر در سراسر کشور توزیع شد

با یاری پروردگار مهربان و تلاش همکارانمان شماره سی و یکم نشریه دید برتر در سراسر کشور توزیع شد.

در این شماره از نشریه مطالب خواندنی داریم که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم. اگر شما هم علاقه‌مند به موضوعات مرتبط با عینک‌سازی و اپتومتری هستید، خواندن این مجله را به شما توصیه می کنیم.

از بخش مقالات تخصصی شروع می کنیم که آقای مهدی همت‌افزا برایمان درباره عمل پیوند قرنیه نکات مهمی را بیان کرده است. در این شماره هم مقاله ای درباره عدسی‌های جاذب داریم که تهیه و تنظیم آن را خانم مهندس سمانه محمودیان برعهده دارد. 

 در آموزش گام­ به ­گام عینک­‌سازی نیز آقای حسین خلج درباره ی روش نمره­‌خوانی و مرکز­گیری عدسی‌های کنوکس کنکاوی مقاله‌ای نوشته است. 

آقای مهندس بابک رحیم‌پور نیز که در زمینه سه بعدی مقاله ای با عنوان سه بعدی پلاریزه تهیه کرده که مثل همیشه با تصاویر جذابی همراه است.

اقای دکتر جعفری نیز درباره‌ی عینک در قرون پنجم و ششم هجری مطالب خواندنی را برایمان نوشته است. 

بخش جذاب شماره سی و یکم نشریه دید برتر، پرونده‌­­ی ویژه‌ی آن است که مروری بر پیدایش عینک استخوانی و گفت‌­وگو با مدیر کل موزه­‌ها آقای دکتر محمدرضا کارگر در خصوص عینک استخوانی است. 

در بخشی از مجله نیز به گفت­ وگو با آقای مهندس حامد رجایی مدیر سایت عینک­‌یاب پرداختیم که از امکانات این سایت برایمان سخن گفته است. 

اما در بخش مهربانو نیز با سرکار خانم  لادن خاقانی اپتومتریست عزیز کشورمان صحبت کرده‌ایم که از تجربیاتشان در این حرفه برایمان صحبت کرده است. 
در بخش 
مدیریت کسب و کار نیز به  شش نشانه‌­ی مهم بی­ توجهی به مشتریان و راه ­حل این مشکل پرداختیم.  "چینش میز و صندلی­ های محل کارتان را به صورت دوره­ای تغییر دهید!" عنوان مقاله دیگری است که جالب است وخواندنی. 
 در بخش مدیریت فروش در عینک­‌سازی نیز آقای حسین خلج به بیان تاریخچه‌­ی پیدایش عدسی‌های دودید و آشنایی با انواع آن پرداخته است.

 آقای علی مولایی، مشاور مالیاتی،  نیز در بخش حقوقی - اقتصادی مجله درباره‌ی قوانین پایانه‌­های فروشگاهی و سامانه‌­ی مؤدیان برایمان نکات مهمی را بیان کرده است.

در بخش راز جاودانگی با پروفسور علی اصغر خدادوست و دستاوردهای علمی ایشان آشنا خواهیم شد. 
آقای مهدی برات‌زاده  مدرس سبک زندگی، نیز برایمان از تنبلی و  چاره ­آن نوشته است.  آقای مهندس سعید موسویان مدرس کنترولوژی، نیز در صفحه "به همین سادگی" درباره  حرف حساب گفته است و اینکه هر چیزی می‌گوییم به آن باور داشته باشیم. 

در بخش تهران از گذشته تا امروز نیز با آقای حسین کثیریها  به زمان‌های دور و خاطرات تهران قدیم سفر کرده ایم.

اگر تمایل دارید شماره  سی و یکم مجله دید برتر  را دریافت کنید اینجا را کلیک کنید.  

شما می توانید فرم اشتراک مجله را پر کنید و هر دوماه یک شماره از مجله دید برتر را از طریق پست سفارشی دریافت کنید. 

اخبار مرتبط

نظر خود را ثبت نماييد

متن نظر*




کد بالا را وارد کنید

إغلاق